همش تقصير من بود، من هرزه جاكش پفيوز لجباز
كاش لال ميشدي
پاهات قطع ميشد بري؟ ميمردي بري؟
خدا لعنتت كنه
تا روزي كه زنده ام تا اون لحظه اي كه نفس ميكشم ديشبو يادم نميره...
هركار مامان بگه ميكنم هرجا اونبگه ميرم
من گه بخورم حرفي بزم
بميرم الهي
تمام حرف های نگفته ام...ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 221