دريغ از به ذره بهبود اوضاع
من از پريروز ميناليدم!!!! ديروز عن بارون تر از هميشه بود
گه ميباريد تو سرم...
اي ريدم تو اين زندگي كه من دارم
+ پنجشنبه با دوستام رفتم بيرون خيلي خوش گذشت خنديدمو خنديدم. از شدت خنده دلم درد گرفته بود، نفسمدرنميومد ديگه
كه البته همه اون خوشيا جبران شد! تـــِـــــر زده شد بهش...
تمام حرف های نگفته ام...ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206