خدا رو شكر اوضاع به حالت قبل برگشت
خيلي بد بود فاجعه
من ترسم از اين بود يه اتفاق بد و جبران ناپذير بيفته كه تا آخر عمر آتيشش خاموش نشه...
خدا به خير كرد...
+ خدا بلا رو از سر همه دور كنه. الهي آمين
تمام حرف های نگفته ام...ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216