461

خرید بک لینک

امکانات وب

آیا چیزی مزخرف تر از زندگی هست؟!

دلم خیلی شکسته.

من هیچ وقت دوست ندارم با کسی رو به رو بشم.

چون هرکسی منو ببینه شروع میکنه به سوال کردن.

درست چی شد؟ کار میکنی یا نه؟ ازدواج کردی؟ نمیخوای کار کنی؟ حوصلت سر نمیره؟

به شما چه ربطی داره آخه؟ مشکلی داری با اینا؟ اگه تمامشون مرتفع بشه شما مشکلت حل میشه؟

بابا خفه شید دیگه سرتونو بکنید تو کون خودتون.

خوبه منم تا بهت رسیدم سراغ دخترتو بگیرم؟ بگم دخترت بالاخره مشکل بچه دار شدنش حل شد؟ بگم با شوهرش مشکل داشت میخواست طلاق بگیره چیکار کرد؟

یا بگم اون یکی عروست که با پسرت و خودت رابطه خوبی نداشت و بی تربیت بود چیکار کرد؟ طلاق گرفت؟

واقعا چطور از سید بودنت خجالت نمیکشی؟ چطور میتونی بگی جدت حضرت محمده؟!

واقعا چطور بعضی از مردم از خدا نمیترسن؟

+ ایکاش به جای ارشد خوندن، کلاً تغییر رشته میدادم میرفتم یه رشته دیگه میخوندم. نباید عمران میخوندم. مقصر من نبودم، خانواده بود.

++ فک کنم واقعاً علیرضا رو دوست دارم! نمیدونم یا شایدم فقط عادت کردم بهش

تمام حرف های نگفته ام...

ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1396 ساعت: 19:05

صفحه بندی