مثلا شوهر ميتونه بدون هيچ دليل زنشو طلاق بده اما زنش اگه بخواد طلاق بگيره بايد علت طلاقو ثابت كنه به دادگاه. نميتونه از بچش نگهداري كنه. اصلا بچه مال زن نيست!! مال مرده.
توي همه استخداما نوشته فقط مرد.
ارزش جون مرد دوبرابر زنه.... دختر مردمو ميكشن تازه بايد پول هم بدن به قاتل!!!! خيلي خنده داره! به خدا قسم خنده داره. به هركي بگي ميخنده
خدا مردم از اين همه احترام و ارزشي كه دارن به زن ميذارن
يعني ريييييييييييدم روي تك تك خطوط كتاب قانون اساسي
تمام حرف های نگفته ام...ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231