خب خيلي بده احساس اضافه بودن بكني...
الان دقيقاً من توي خونه همين احساسو ميكنم...
دلم ميخواد نبودم. خسته شدم.
ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 14:07