اعتقاد من اينه كه ازدواج نكردن خيييييلي بهتر از يه ازدواج ناخوشاينده.
اينكه فقط براي اينكه بگن فلاني هم ازدواج كرد...
بدترين اتفاق ممكنه...
بيشتر دخترا حتي وقتي ناراضي هستن تن به ازدواج ميدن...
دردناكه...
خيلي دردناك
تمام حرف های نگفته ام...ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186