امروز عااااالي بود
خيلي عالي.
با دوستاي دوران راهنمايي رفتم بيرون.
كافي شاپو گذاشته بوديم رو سرمون اونقدر كه خنديديم و حرف زديم
تقريبا بعد از ده دوازده سال همديگه رو ديديم. خيلي صميمي و گرم بوديم باهم برخلاف چيزي كه انتظار داشتم...
يكي از بهترين روزاي عمرم بود. صميمي ترين دوست دوران دبستان راهنمايي و دبيرستانمم تازه از آلمان بود و كلي لذت برديم.
من كه خيييييلي خنديدم. به هممون خوش گذشت.
تمام حرف های نگفته ام...ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197