دویست و بیست و چهار

خرید بک لینک

امکانات وب

چقدر این فیلم world war Z سال 2013 مزخرفه... اصلاً خوشم نیومد. قبلش هم داشتم فیلم Evil dead 2013 رو نگاه میکردم، اونجوری که باید ترسناک باشه، نبود به نظرم. داستانش خیلی تکراری بود، مثل همه فیلمای ترسناکی که ساخته میشه. چند نفر توی کلبه وسط جنگل درگیر ماجرا میشن. سوژه تکراری بود...

فیلم ترسناک باید نـــــــــاب باشه، جوری که آدم از ترس یادش بره آب دهنشو قورت بده بعضی از فیلما هم هستن که به طرز بدی آدم میکشن، تیکه تیکه کردن آدما رو خیلی واضح به تصویر میکشن به نظرم ژانر ترسناک نیستن اینا. مشمئز کننده هستن.

تمام حرف های نگفته ام...

ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 6:53

صفحه بندی