به جایی رسیدم که نشستم پای PMC. یه آهنگ از Valy 
اهل کجایه؟ خیلی با وفایه...
اه اه چقدر بدم میاد از پسرایی که تیشرت میپوشن یقه شون تا وسط سینه شون بازه... خیلی چندشه. دقیقاً در همون حد چندش آور که کفش بدون جوراب میپوشن



اگه برنامم درست بشه همین روزا میرم آبادان. باید زود سفره کارو جمع کنم
ما را در سایت تمام حرف های نگفته ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 218